Cimkék:
szerzői jog, digitális portfólió, reflexió, virtuális valóság, virtuális oktatás, virtuális terek, komoly játékok, dedikált portfóliórendszer, onlilne portfólió, Second Life
Szerző(k):
Komló Csaba
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger,2013
Kód:
MLJ_27
Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1
Nyelv:
MEK:
http://mek.oszk.hu/14100/14184/
Tananyag leírása:
A hallgató rendelkezzen ismeretekkel a hagyományos portfólió kialakulásáról és funkciójáról. Ismerje az elektronikus portfólió fogalmát, legyen képes megkülönböztetni annak típusait. Rendelkezzen ismeretekkel a dedikált portfóliórendszerek funkciójáról. A hallgató ismerje meg a portfólióépítés szempontrendszerét, legyen tisztában az állománykezelés és a nézetkészítés legfontosabb ismereteivel. Ismerje a portfólió értékelésének szempontrendszerét és a reflexió szerepét. Fontos, hogy a portfólió témakörön belül a hallgatók rendelkezzenek azokkal az ismeretekkel, amelyek segítik őket eligazodni a szerzői és személyiségi jogok világában. A hallgatók ismerkedjenek meg az oktatásban egyre népszerűbb ún. komoly játékok funkciójával és legismertebb változataival és a virtuális terek szerepével. A hallgatók rendelkezzenek ismeretekkel az „avatar” fogalmáról és készítsék el illetve mutassák be saját avatarukat. A dedikált portfóliórendszerekem kívül a hallgatók legyenek tisztában az oktatási produktumok bemutatásának egyéb lehetőségeivel is (pl. virtuális galériák).