Cimkék:
tourism marketing, wine tourism, ecotourism, transport, travel planning
Szerző(k):
Hernádi Györgyi - Majorosné Kovács Györgyi - Dr. Kovács Tibor, Anyanyelvi lektor: Charles Somerville
Közreműködő(k):
eLearning vezető: Dr. Forgó Sándor
Elektronikus fejlesztő: Szlahorek András
Megjelenés:
Kód:
Tamop_2014_TUA
Pályázat:
TÁMOP 4.1.2.D-12/1/KONV
Nyelv:
angol
Tananyag leírása:
A tantárgy célja, hogy a hallgatók nyelvtudása B1szintről B2 szintre fejlődjön. További cél a szakmai nyelvvizsgára történő felkészítés, az idegenforgalmi szakmai szókincs valamint az idegenforgalmi szaknyelvhez szükséges olyan kommunikatív nyelvi kompetenciák kialakítása, amelyekre a hallgatóknak mind a gazdasági nyelvvizsgán, mind leendő pályájuk során szükségük lesz. A kommunikatív nyelvi kompetenciák fogalma alatt a használható nyelvtudást értjük, amely az adott szituációnak megfelelő nyelvhasználati képességet jelentik, melyek fejlesztése, mérése és értékelése a négy nyelvi alapkészségen (hallás, beszéd, olvasás és írás) keresztül történik.