Cimkék:
közösségi médium, tudáskonstrukció, kollektív bölcsesség, web.2.0, webkettő, hálózatalapú tanulás, hálózati média, hálózati médium, tanuláselmélet, konnektivizmus, behaviourizmos, kognitivizmus, konstruktivizmus, tanulásszervezés,
Szerző(k):
Forgó Sándor
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos,
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger, 2013
Kód:
MLJ__08
Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1
Nyelv:
Magyar
Tananyag leírása:
A kurzus során a hallgató elsajátítja a hálózatelmélet a web2.0, és a tudásközösségek fogalomrendszerét, oktatási paradigmákat, a hálózat-alapú tanulási formák értékelésének pedagógiai módszertani aspektusait, valamint a webkettes eszközökkel támogatott kurzusok és tanórák megszervezésének ismérveit. Megismeri a pedagógiai gyakorlat szempontjából hatékonyan alkalmazható közösségi hálózatokban rejlő tudáskonstrukcióra és megosztásra alkalmas on-line kommunikációs szolgáltatásokat és módszereket. A web 2.0 adta új lehetőségek megismerése, valamint az interneten megjelenő új szolgáltatások, tanulástámogató fejlesztések elsajátítása révén képessé válik hatékonyan működő tanulói közösségi hálózatok létrehozására, működtetésére.