Tanuláselméletek és tanítási-tanulási stratégiák

Forrás:

Cimkék:
tanuláselméletek, tanítási stratégiák, tanulási modellek, kooperatív tanulás, projektmódszer, célközpontú és szabályozáselméleti stratégiák

Szerző(k):
Virág Irén

Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné

Megjelenés:
Eger, 2013

Kód:
MLJ_04

Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1

Nyelv:

Tankönyvtár:
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2011-0021_04_tanulaselmeletek_es_tanitasi-tanulasi_strategiak_pdf/adatok.html

MEK:

docplayer:
http://docplayer.hu/1810204-Tanulaselmeletek-es-tanitasitanulasi-virag-iren.html

Tananyag leírása:
A kurzus során a hallgatók megvizsgálják a legfontosabb tanuláselméleti irányzatok (behaviourizmus, kognitív tanuláselméletek, konstruktivizmus) jellemzőit. Megismerik az elméletek gyakorlati alkalmazásának tapasztalatait, az alkalmazott kutatások eredményeit és az alkalmazott oktatástechnológiai eszközöket a tanulási folyamat elősegítésére. A kurzus végére a hallgatók képesek lesznek a mediatizált és online tananyagok hatékony alkalmazásának érdekében a különféle tanuláselméleti irányzatok szintetizálására.