Cimkék:
tanuláselméletek, tanítási stratégiák, tanulási modellek, kooperatív tanulás, projektmódszer, célközpontú és szabályozáselméleti stratégiák
Szerző(k):
Virág Irén
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger, 2013
Kód:
MLJ_04
Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1
Nyelv:
MEK:
https://mek.oszk.hu/14900/14953/
docplayer:
http://docplayer.hu/1810204-Tanulaselmeletek-es-tanitasitanulasi-virag-iren.html
Tananyag leírása:
A kurzus során a hallgatók megvizsgálják a legfontosabb tanuláselméleti irányzatok (behaviourizmus, kognitív tanuláselméletek, konstruktivizmus) jellemzőit. Megismerik az elméletek gyakorlati alkalmazásának tapasztalatait, az alkalmazott kutatások eredményeit és az alkalmazott oktatástechnológiai eszközöket a tanulási folyamat elősegítésére. A kurzus végére a hallgatók képesek lesznek a mediatizált és online tananyagok hatékony alkalmazásának érdekében a különféle tanuláselméleti irányzatok szintetizálására.