Cimkék:
tanári pálya, kommunikáció, csoport fogalma, kiégés, life long learning, esettanulmány, logopédia, nevelési tanácsadás
Szerző(k):
Szebeni Rita , Dorner László, Hanák Zsuzsanna
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth LajosKészült: az Eszterházy Károly Főiskola nyomdájában, EgerbenVezető: Kérészy László Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger, 2015
Kód:
HUNLine_TTSZ
Pályázat:
TÁMOP-4.1.1.C-12
Nyelv:
palyazat.ektf.hu:
http://p2014-26.palyazat.ektf.hu/public/uploads/14-tanari-tanuloi-szemlyiseg_55e9c696ebf28.pdf
Tananyag leírása:
Tananyagunk a tanári és a tanulói személyiségfejlesztés elméleti és módszertani lehetőségeit tárgyalja részleteiben, melynek tanulmányozása során reményeink szerint a tanárjelölt mélyebb megértésre törekszik, ismeretei gyarapodnak a témával kapcsolatban, megfelelő attitűdöket alakít ki a saját jövőbeli munkavégzésével, munkahelyi szerepeivel kapcsolatban, és a témával kapcsolatban a jövőben is követi az új tudományos eredményeket. Tananyagunk igyekszik felkészíteni a pedagógusszerepre, a várható szakmai szituációkra, ezt a célt főként a leckékben megtalálható példák és gyakorló feladatok szolgálják