Tanári- tanulói személyiség – és képességfejlesztés elméleti és módszertani lehetőségei

Forrás:

Cimkék:
tanári pálya, kommunikáció, csoport fogalma, kiégés, life long learning, esettanulmány, logopédia, nevelési tanácsadás

Szerző(k):
Szebeni Rita , Dorner László, Hanák Zsuzsanna

Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth LajosKészült: az Eszterházy Károly Főiskola nyomdájában, EgerbenVezető: Kérészy László Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné

Megjelenés:
Eger, 2015

Kód:
HUNLine_TTSZ

Pályázat:
TÁMOP-4.1.1.C-12

Nyelv:

palyazat.ektf.hu:
http://p2014-26.palyazat.ektf.hu/public/uploads/14-tanari-tanuloi-szemlyiseg_55e9c696ebf28.pdf

docplayer:
http://docplayer.hu/3257466-Tanari-tanuloi-szemelyiseg-es-kepessegfejlesztes-elmeleti-es-modszertani-lehetosegei-szebeni-rita-dorner-laszlo-hanak-zsuzsanna.html

Tananyag leírása:
Tananyagunk a tanári és a tanulói személyiségfejlesztés elméleti és módszertani lehetőségeit tárgyalja részleteiben, melynek tanulmányozása során reményeink szerint a tanárjelölt mélyebb megértésre törekszik, ismeretei gyarapodnak a témával kapcsolatban, megfelelő attitűdöket alakít ki a saját jövőbeli munkavégzésével, munkahelyi szerepeivel kapcsolatban, és a témával kapcsolatban a jövőben is követi az új tudományos eredményeket. Tananyagunk igyekszik felkészíteni a pedagógusszerepre, a várható szakmai szituációkra, ezt a célt főként a leckékben megtalálható példák és gyakorló feladatok szolgálják