Oktatásfejlesztési és -technológiai kutatások

Forrás:

Cimkék:
az IKT eredményessége és hatékonysága, curriculum-design, elektronikus tanulási környezet, eredményesség, fejlesztés, fejlesztő kutatás, gazdaságosság, hálózati, nyitott tanulás eredményessége, hatékonyság, innováció, kísérlet, kutatási módszer, médiakivá

Szerző(k):
Nádasi András

Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné

Megjelenés:
Eger, 2013

Kód:
MLJ_02

Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1

Nyelv:

Tankönyvtár:
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2011-0021_02_oktatasfejlesztesi_es_technologiai_kutatasok_pdf/adatok.html

MEK:
http://mek.oszk.hu/14200/14239/?from=rss

Tananyag leírása:
A hallgató ismerje az oktatástervezés és oktatástechnológia tudományterületen egyre növekvő számú publikációk elektronikus forrásadatbázisait, a jelentős tudományos publikációkat. A kurzus során a hallgatók sajátítsák el az oktatásfejlesztési, és technológiai tárgyú tudományos publikációkhoz való hozzáférés, elemzés, értékelés és összefoglalás leghatékonyabb módszereit. Legyenek képesek az adekvát kutatási eredményeknek a szakmai gyakorlatban történő alkalmazására.