Cimkék:
az IKT eredményessége és hatékonysága, curriculum-design, elektronikus tanulási környezet, eredményesség, fejlesztés, fejlesztő kutatás, gazdaságosság, hálózati, nyitott tanulás eredményessége, hatékonyság, innováció, kísérlet, kutatási módszer, médiakivá
Szerző(k):
Nádasi András
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth Lajos
Vezető: Kérészy László
Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger, 2013
Kód:
MLJ_02
Pályázat:
TÁMOP-4.1.2 A1
Nyelv:
MEK:
http://mek.oszk.hu/14200/14239/?from=rss
Tananyag leírása:
A hallgató ismerje az oktatástervezés és oktatástechnológia tudományterületen egyre növekvő számú publikációk elektronikus forrásadatbázisait, a jelentős tudományos publikációkat. A kurzus során a hallgatók sajátítsák el az oktatásfejlesztési, és technológiai tárgyú tudományos publikációkhoz való hozzáférés, elemzés, értékelés és összefoglalás leghatékonyabb módszereit. Legyenek képesek az adekvát kutatási eredményeknek a szakmai gyakorlatban történő alkalmazására.