Cimkék:
marketing, piac, stratégia, marketingkörnyezet, ár, termék, kiskereskedelem, nagykereskedelem
Szerző(k):
Novotny Ádám
Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr. Kis-Tóth LajosKészült: az Eszterházy Károly Főiskola nyomdájában, EgerbenVezető: Kérészy László Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné
Megjelenés:
Eger, 2015
Kód:
HUNLine_MARK
Pályázat:
TÁMOP-4.1.1.C-12
Nyelv:
palyazat.ektf.hu:
http://p2014-26.palyazat.ektf.hu/public/uploads/06-marketing_55e9c2fa55ca9.pdf
Tananyag leírása:
A tantárgy célja, hogy bevezesse a diákokat a marketing legfontosabb fogalmainak és eszköztárának megismerésében és segítse annak elsajá- tításában, valamint ezzel párhuzamosan a marketing-szemléletmód, a vevőközpontú gondolkodás kialakításában. Ezt a célt egyrészt a marketing elméletének és tevékenységeinek világos és tömör bemutatásával, másrészt olyan példákkal és életszerű feladatokkal éri el, amelyek illusztrálják a fogalmak és eszközök gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit és előnyeit.