Bormarketing

Forrás:

Cimkék:
bormarketing, borturizmus, borágazat

Szerző(k):
Mező Ferenc

Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr Czeglédi László, Készült: az Eszterházy Károly Főiskola nyomdájában, Egerben, Vezető: Kérészy László, Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné

Megjelenés:
Eger, 2012

Kód:
17

Pályázat:
TÁMOP-4.1.2.A/2-10/1-2010-0009

Nyelv:

Tankönyvtár:
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0009_17/adatok.html

Tananyag leírása:
A tananyag célja, hogy a hallgatók megismerkedjenek a bormarketing mai szempontból jelentős részével, a bor értékesítési folyamatával és felhasználóbarát módszerekkel a marketingben. A leckék elsajátítása során a hallgató betekintést ad a hazai illetve, külföldi bormarketingbe, megismerkedik a marketing helyes és gyümölcsöző irányvonalaival.