Blended learning, tudásszervezés, hálózatalapú tudásmegosztás

Forrás:

Cimkék:
pedagógiai paradigma, tanulási környezet, taneszközök, multimédia, blended learning , e-learning, távoktatás, generációk, Prensky terminológiája, web 2.0, közösségi oldalak, újmédia, virtuális valóság

Szerző(k):
Forgó Sándor, Komló Csaba

Közreműködő(k):
Sorozatszerkesztő: dr. Kis-Tóth Lajos, Tananyagszerkesztő: Molnár Erzsébet, Grafika:
Molnár Erzsébet,
eLearning módszertani szakértő:
dr. Forgó Sándor, Médiaszakértő:
Dr. Tóth Tibor

Megjelenés:
Eger,2015

Kód:
KEZEK_BLT

Pályázat:
TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0001 projekt

Nyelv:

palyazat.ektf.hu:
http://p2014-25.palyazat.ektf.hu/public/uploads/6-blended-learning-tudasszervezes-halozatalapu-tudasmegosztas-forgo-sandor-komlo-csaba-isbn_565d55661de45.pdf

okt.ektf.hu:
http://okt.ektf.hu/data/szlahorek/file/kezek/06_blended_04_11/index.html

Tananyag leírása:
A 21. századi korszerű hálózatalapú tanítási-tanulási formák olyan szintű ismerete, amely révén a hallgató elsajátítja a hálózatalapú tudásszervezés, hálózatalapú tudásmegosztás ismérveit, valamint a blended learning alapú új oktatási formák és módszerek változatait. Elsajátítja az újmédia környezetben történő digitális tanulási formák ismérveit. Megismerkedik az információs (tudás) társadalom tanítási-tanulási folyamatának sajátosságaival, a tudásközösségek szerepével, a hálózatalapú digitális tanulás ismérveivel. A kurzus célja megismertetni a pedagógiai tevékenység elektronikus médiumainak (elektronikus folyóiratok, könyvtárak, kiadványok) elérésének módját, valamint a multimédiás online videokurzusok, virtuális tantermi kurzusok tervezésének, kivitelezésének ismérveit, technikáját, és módszereit.