A bor kereskedelmi kultúrája

Forrás:

Cimkék:
kereskedelem, borpiac, jelölési előírások, borturizmus

Szerző(k):
Gál Lajos

Közreműködő(k):
Felelős kiadó: dr Czeglédi László, Készült: az Eszterházy Károly Főiskola nyomdájában, Egerben, Vezető: Kérészy László, Műszaki szerkesztő: Nagy Sándorné

Megjelenés:
Eger, 2012

Kód:
26

Pályázat:
TÁMOP-4.1.2.A/2-10/1-2010-0009

Nyelv:

Tankönyvtár:
http://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop412A/2010-0009_26/adatok.html

Tananyag leírása:
A tanagyag célja, hogy a hallgató megismerje a különböző borokat avilág minden tájáról, tudja, hogy a bor hogyan feleljen meg az összes fogyasztói előírásnak, ismerjea különböző borértékesítő helyek felépítésének anatómiáját, valamint az értékesítés, kereskedelemlebonyolításához szükséges eszközöket, a bor forgalomba hozatalának jogi hátterét, illetve aborkereskedéshez szükséges feltételrendszert